egsa

Przyjmujemy osoby, chcące nauczyć się dobrze programować treningi siłowe.
Raz, a dobrze!

Układaj dobre plany. Obliczaj objętość. Dobieraj ćwiczenia i parametry treningowe.

hak mini gsa
Programowanie

Jesteś trenerem, pasjonatem czy zawodnikiem i chcesz układać dobre plany treningowe pod okiem specjalisty? Chcesz odpowiednio liczyć objętość i inne parametry, unikać nudy na treningu i radzić sobie z powrotami po kontuzjach? Nieważne, czy chcesz układać treningi sobie czy podopiecznemu – jesteś w najlepszym miejscu.

 

hak mini gsa

Jesteś w dobrym miejscu!

strzałka mała biała

Nasz kurs (bo to kurs, nie szkolenie) to pierwszy taki kurs w Polsce. Przez 30 dni od 7 maja będziemy udostępniać Ci jedną lekcję z programowania treningu siłowego. Udostępnimy Ci platformę do e-learningu, a na niej materiały pisane, video, praca w zamkniętej grupie, zadania i do tego 3 darmowe webinary, rozszerzające materiały na platformie. To wszystko może być Twoje. Nieważne, czy zrealizowałeś już szkolenia z programowania, czy masz je dopiero przed sobą. Materiał jest obszerny i dopasowany do osób o różnym stopniu zaawansowania.  Początkujący znajdą wyjaśnienie pojęć i programowanie od podstaw. Poznają nazwy ćwiczeń i ich dobór. Osoby bardziej zaawansowane usystematyzują i mocno rozszerzą posiadaną wiedzę, by tworzyć jeszcze lepsze programy treningowe dla siebie i swoich podopiecznych. Skupimy się m. in. na doborze parametrów (np. rozjaśnimy mroki objętości), poruszymy kwestie doboru ćwiczeń po kontuzjach i ich urozmaicania, by unikać nudy oraz wiele wiele innych kwestii ważnych dla lepszego programowania treningowego.

Nad tym szkoleniem pracowaliśmy jeszcze przed epidemią COVID-19. To efekt kilku miesięcy starań, testów, opracowań. Jesteśmy pewni jakości tego szkolenia. Zresztą nie musisz wierzyć nam na słowo. Zajrzyj do rekomendacji. Niektórzy już widzieli fragmenty tego szkolenia.

tak

Przeczytaj i obejrzyj wszystko co jest na tej stronie. Ten czas to Twoja najlepsza inwestycja!

strzałka mała biała

Moja przygoda z treningiem

hak mini gsa

Gdy miałem 20 lat i zdobywałem pierwsze medale na zawodach sylwetkowych, wydawało mi się, że świat należy do mnie. Całe moje życie było podporządkowane ostremu treningowi i ślepemu dążeniu do celu. Wydawało mi się, że jestem królem życia i nic mnie nie pokona. Pewnego ranka wstałem z okropnym bólem barku. Diagnoza: zwapnienie w okolicy panewki stawu ramiennego. Lekarze kategorycznie zabronili mi dalszych treningów, bym nie został kaleką. Byłem bliski załamania. Jednak kolejni fizjoterapeuci, liczne szkolenia i książki, pozwoliły mi przywrócić względną sprawność barków. Powstałem z kolan. Dziś już wiem, co robiłem źle. Miałem mocno przeładowany i niedopasowany trening. Za te błędy płacę do dziś m. in. bardzo ograniczonym progresem grup mięśniowych, katowanych parę lat temu ostrymi ciężarami kilka razy w tygodniu. Dziś jestem silniejszy. Wiedzą. Wiedzą i doświadczeniem, którymi dzielę się z innymi, by mogli uniknąć podobnych błędów i braku progresu.

mail

Nieznajomość programowania treningowego szkodzi!

Jak obliczać objętość treningową?
Jak dobierać ćwiczenia dla osób po kontuzjach?
Jak wybrać optymalny zestaw ćwiczeń do celu?

strzałka mała biała

Program kursu

hak mini gsa
  1. Wstęp do programowania treningowego. Terminologia i nazewnictwo:
  • jednostka treningowa,
  • mikrocykl,
  • mezocykl,
  • cykl annualny,
  • formy i metody treningu.

 

  1. Zmienne treningowe. Definicja i charakterystyka w odniesieniu do jednostki treningowej:
  • nazwy wzorców,
  • ilość serii i powtórzeń,
  • intensywność treningu wyznaczona w skalach: 1RM, RPE, RiR,
  • odbudowa metaboliczna czyli przerwy pomiędzy seriami,
  • tempo treningowe czyli szybkość wykonywanych ruchów.

 

  1. Zmienne treningowe. Definicja i charakterystyka w odniesieniu do tygodnia treningowego:
  • objętość treningowa
  • częstotliwość treningów

 

  1. Zasady treningu w ujęciu potrzeb:
  • treningi kształtujący siłę i moc
  • trening ukierunkowany na kształtowanie sylwetki. Hipertrofia i redukcja
  • trening wytrzymałościowy, kondycyjny

 

  1. Omówienie najczęściej wykonywanych form treningu. Analiza, przykłady i podział z uwzględnieniem ilości dni treningowych w tygodniu:
  • FBW
  • PUSH&PULL
  • UPPER&LOWER BODY
  • SPLIT

 

  1. Analiza i programowanie jednostki treningowej.
  • ważne wskazówki dotyczące układania planu. Szkielet planu treningowego i legenda,
  • wywiad z klientem. Podstawowy zestaw pytań,
  • analiza klienta. Testy sprawdzające,
  • somatotyp a ćwiczenia,
  • ukierunkowanie klienta na tzw. Cel właściwy,
  • protokół naprawczy a protokół bazowy. Świadomy trening,
  • nauka oddychania,
  • koordynacja wzrokowo-ruchowa.

 

  1. Programowanie konkretnych grup mięśniowych:
  • kończyny dolne,
  • segment stawu ramiennego,
  • grzbiet,
  • klatka piersiowa,
  • core,
  • ramiona.

 

Szczegółowe informacje które zostaną przedstawione w ramach punktu siódmego:

  • jak często trenować daną grupę mięśniową?
  • jak przeprowadzić prawidłowy protokół mobilizacyjny?
  • jak przeprowadzić prawidłowy protokół aktywacyjny?
  • jak analizować klienta pod kątem doboru ćwiczeń w obrębie danej grupy mięśniowej?
  • jak w prawidłowy sposób dobrać ćwiczenia robocze i akcesoryjne?
  • jak w prawidłowy sposób dobrać parametry treningowe dla danego ćwiczenia?
  • kolejność ćwiczeń a maksymalizacja efektów treningu
  • ćwiczenia podwyższonego ryzyka.
  • przeciwwskazania dla danych wzorców ruchowych
  • najefektywniejsza łączna objętość treningu dla danej grupy mięśniowej
  • kiedy i jakie metody treningowe stosować w obrębie danej grupy

 

Pierwszy taki kurs z programowania treningowego. Kurs, nie szkolenie!

Programowanie treningu eGSA

  1. codziennie nowa lekcja przez 30 dni
  2. startujemy 07/05/2020
  3. pracujemy w zamkniętej grupie i na platformie eGSA
  4. 3 zamknięte webinary szkoleniowe
  5. materiały szkoleniowe
  6. certyfikat ukończenia 

Zmieściłem dla Ciebie w tym szkoleniu 13 lat doświadczenia osobistego i trenerskiego, byś mógł stosować tylko działające zasady w planach swoich i swoich podopiecznych

Programowanie treningu siłowego

strzałka mała biała

Pomogę Ci znaleźć odpowiedź na 3 pytania

  • W jak obliczać objętość treningową?
  • Jak urozmaicać ćwiczenia, by unikać nudy?
  • Jak programować po kontuzji?

Dlatego na warsztatach nauczysz się:

  • Dobrego obliczania parametrów treningowych.
  • Ciekawie i efektywnie dobierać ćwiczenia
  • Dobierać optymalne parametry treningowe

Rekomendacje

hak mini gsa
gluchowski

Paweł Głuchowski
trener, szkoleniowiec

Osobiście uważam Mateusza za jednego z najbardziej kompetentnych osób w zakresie programowania treningu siłowego w Polsce. Wiem, że znajdziesz w jego kursie sporo dobrej wiedzy. Zresztą sam podpieram się jego wskazówkami przy pisaniu książki, która właśnie powstaje.

Dawid Bukiel
trener, szkoleniowiec

Z Mateuszem zrealizowałem wiele szkoleń jako współprowadzący. Drugiego takiego asa w Polsce nie ma. :) Mateusz ma ogromną wiedzę, a sposób jej przekazywania jest wręcz mistrzowski. Bardzo lubię z nim prowadzić szkolenia, bo wiem, że będą na wysokim poziomie merytorycznym i do tego w świetnej atmosferze. Nie inaczej jest na tym szkoleniu.

czajkowska

Natalia Czajkowska
wielokrotna Mistrzyni Świata bikini fitness

Pierwsze szkolenie pod okiem Mateusza zrealizowałam już 3 lata temu. Nie rozczarowałam się. Podobnie jak podczas kolejnych jego szkoleń. Podobnie w przypadku szkolenia z programowania treningowego. Mateusz krok po kroku opisuje na co zwrócić uwagę, pokazuje różne możliwe błędy w programowaniu. Wszystko w bardzo przystępnej formie.

adaś piwko

Adam Piwko
wielokrotny Mistrz Polski, zwycięzca Arnold Classic

Polecam Mateusza, od pierwszego momentu imonupje swoją wiedzą, wieloletnim doświadczeniem, oraz obyciem w tym co robi, na pewno jest osobą rzetelna i godną zaufania.

 

Jeśli jesteś jedną z tych osób, ten kurs pomoże Ci osiągać więcej.
Nie to co BCAA.

Trener personalny

Masz spore doświadczenie w prowadzeniu innych. Borykasz się jednak z klientami, którym zdarza się narzekać na monotonię ćwiczeń. A może masz problem z doborem ciężaru swoim podopiecznym? Dobranie odpowiednich parametrów to zawsze wyzwanie. Poznaj zasady, które ułatwią Twoją pracę, a Twoim klientom przyniosą urozmaicenie i lepsze efekty.

Pasjonat

Trenujesz sporo i wiele już osiągnąłeś. Wiesz, że stać Cię na więcej, ale coraz trudniej Ci osiągać progres. To szkolenie jest dla Ciebie! Poznasz zasady poprawnego doboru ćwiczeń, by stale progresować i osiągać więcej!

Zawodnik sylwetkowy

Coraz więcej osób decyduje się na samodzielne przygotowanie. By osiągnąć sukces potrzebne jest długofalowe planowanie, jednak nawet najlepiej przygotowana strategia nie przyniesie rezultatów, jeśli nie znasz podstaw. Zdobądź nową i uporządkuj posiadaną wiedzę, by wyciskać więcej z treningu.

Podsumujmy. Wybierając ten kurs otrzymasz:

  • Codziennie nowa lekcja przez 30 dni
  • Dostęp do zamkniętej grupy kursantów
  • 3 darmowe webinary w zamkniętej grupie
  • Ćwiczenia praktyczne i pracę w grupie
  • Dostęp do platformy przez pół roku - możesz wracać do lekcji
  • Materiały szkoleniowe, byś mógł do nich wracać
  • Certyfikat uczestnictwa (mama się ucieszy :) )
  • Jeszcze kilka gratisów, ale je otrzymasz w trakcie szkolenia :)

GWARANCJA 30 dni!

W GSA wierzymy, że kurs z programowania treningowego Cię zadowoli. Jeśli tak się nie stanie, oddamy Ci 100% kwoty, którą zapłaciłeś!

strzałka mała biała
★★★★★
Doskonały
98,8% Uczestników
poleca szkolenia Mateusza dalej znajomym
hak mini gsa

ZAPISZ SIĘ NA KOLEJNĄ EDYCJĘ

Niebawem uruchomimy zapisy na kolejną edycję kursu. Chcesz dowiedzieć się o tym pierwszy? ZOSTAW MAILA! :) i ZGARNIJ KOD RABATOWY

  • Zostaw maila, a poinformujemy Cię o kolejnym terminie kursu przed innymi!
  • Bądź pierwszy na kolejnej edycji!
hak mini gsa

Mateusz Stachurski

  • twórca pierwszych w Polsce szkoleń z programowania treningowego,
  • prowadził setki szkoleń i kursów w całej Polsce z zakresu treningu siłowego,
  • jest autorem i współautorem wielu artykułów na portalach i w czasopismach branżowych,
  • czynny szkoleniowiec od 2013 roku,
  • prelegent i współorganizator wielu eventów branżowych (m. in. AMS Cogress & Sport, Generalnie Spoko Akcja, Puchar Polski Strongman),
  • współorganizator i prowadzący na kilku obozach sportowych z serii AMS Summer Sport Camp,
  • trzykrotnie wybierany najlepszym prowadzącym na AMS Summer Sport Camp przez uczestników obozu,
  • układa plany treningowe dla gwiazd i wyczynowych sportowców.
hak mini gsa

Wciąż wątpisz? Przeczytaj więcej!

hak mini gsa
skorczyk

Ewelina Skorczyk
trenerka, zawodniczka bikini fitness

Mateusza miałam okazję poznać 4 lata temu. Prowadził zajęcia praktyczno - teoretyczne na szkoleniu w Katowicach, w których miałam przyjemność uczestniczyć. Wieloletnie doświadczenie, ogrom wiedzy jaką mi przekazał, do dziś wykorzystuję w pracy. Z całego serca polecam wykłady z Mateuszem.

ferens

Mateusz Ferens
trener, szkoleniowiec

"Zacznijmy od anatomii" -czyli, ulubione powiedzenie Mateusza Stachurskiego, kiedy zaczyna omawiać jakiś temat związany z treningiem. Zawsze przygotowany merytorycznie, profesjonalny, doświadczony wykładowca i trener. Rozbraja spokojem oraz pozytywną energią.

 

cierpisz

Tomasz Cierpisz
trener

Mateusz to wysokiej klasy szkoleniowiec i trener. Wiedza przekazana jasno i przejrzyście. Warsztaty z metod treningowych prowadzone przez Mateusza to hit!

 

kumosz

Łukasz Kumosz
trener personalny

Pół roku solidnej współpracy z Mateuszem pozwoliło mi całkowicie odmienić sposób w jaki trenowałem. Poprawiając technikę, zniknął mi całkowicie ból pleców oraz wróciłem do ćwiczeń , które wcześniej sprawiały mi spory problem. Zawsze można do niego napisać i poprosić o radę. Najlepsze jest to, że nie jest kolejnym trenerem, który każe coś robić w dany sposób, ale sam właściwie nie wie czemu tak to się robi, a nie inaczej. Treningi układa indywidualnie pod zaplanowany cel, kontroluje i interesuje się tym, czy dana rozpiska sprawdza się. Jeśli widzi, że ktoś wkłada serce w to co robi, to angażuje się jeszcze bardziej . Nie pieniądze, a pasja jest dla niego najwyższym priorytetem. Jeśli ktoś szuka porządnego trenera i mentora, a nie tylko rozpiski, to jak najbardziej go polecam.

 

janik

Tomasz Janik
trener, zawodnik

Mateusza poznałem na kursie trenera personalnego we Wrocławiu. Mateusz jest niesamowicie pomocną i uczciwą osobą. Profesjonalistą w każdym calu. Widać, że kocha to, co robi i sprawia mu to niesamowita frajdę. Mogę zapewnić, ze Jego wieloletnie doświadczenie, zaangażowanie w pracę i indywidualne podejście do każdej osoby sprawi, ze będą Państwo zadowoleni w 100% ze współpracy.

 

dobrowolski

Kornel Dobrowolski
trener

Na wstępie mogę powiedzieć, że Mateusz, czyli popularny Stachu, jest gościem znającym sią na rzeczy. Jest to chodząca encyklopedia wiedzy.  Jestem mega zadowolony z jego szkoleń.

Skuteczne programowanie treningu siłowego!

Masz pytania? Pisz śmiało:

messenger: kliknij

e-mail: [email protected]

tel: +48 733 99 89 79

GÓRA